Huom! Kylpylässä jokialtaan vasta- ja myötävirtaus toistaiseksi pois käytöstä.  Pahoittelemme tilannetta.

Nordhealth Connect – Sähköinen asiointipalvelu

Nordhealth Connect -asiointipalvelun kautta kuntoutujien on mahdollista täyttää sähköisiä lomakkeita kuntoutusprosessin eri vaiheissa. Asiointipalvelu sisältää myös materiaaleja sekä mahdollisuuden yhteydenottoihin, viesteihin ja videopuheluihin.

Ohje sähköisen asiointipalvelun käyttöön

1

Rekisteröidy palveluun

Saat omaan sähköpostiosoitteeseen linkin, jolla pääset muodostamaan salasanan Peurungan sähköiseen asiointipalveluun. Tarvitset ensimmäisellä kerralla mobiilivarmenteen tai verkkopankkitunnukset tunnistautumiseen.

Tunnistautuminen täytyy tehdä 7 vuorokauden kuluessa. Viesti tulee siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet Kelan hakemuksessa ilmoittanut.

Mikäli teet tunnistautumisen 7 vrk:n jälkeen, mene osoitteeseen » https://peurunka.connect.nordhealth.com/ ja klikkaa: ”Unohtuiko salasana?” -painiketta. Saat uuden aktiivisen linkin sähköpostiisi.

Mikäli et saanut linkkiä, tarkista roskapostikansiosi. Voit lähettää myös sähköpostia osoitteeseen kuntoutus@peurunka.fi niin tarkistamme, onko sähköpostiosoitteesi oikein tiedoissamme.

Suosittelemme käyttämään asiointipalvelua Chrome –internetselaimessa.

2

Kirjautuminen ja kyselyiden täyttäminen

Kun olet rekisteröitynyt palveluun, pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi ja luomallasi salasanalla.

Pääset palveluun osoitteesta »  https://peurunka.connect.nordhealth.com  tai rekisteröitymissähköpostin kautta.

Avaa etusivulta välilehti ”Lomakkeet” ja täytä kolme kuntoutuksen esikyselyä:

  • Nykytilanteen kartoitus -lomake
  • WHOQOL-BREF (elämänlaatu -kysely)
  • AKV1 Työkykykysymykset

Pyydämme, että täytät lomakkeet viimeistään viikkoa ennen kuntoutukseen saapumistaKiitos!