Sähköinen asiointipalvelu

Nordhealth Connect

Nordhealth Connect -asiointipalvelun kautta kuntoutujien on mahdollista täyttää sähköisiä lomakkeita kuntoutusprosessin eri vaiheissa. Asiointipalvelu sisältää myös materiaaleja sekä mahdollisuuden yhteydenottoihin, viesteihin ja videopuheluihin.

Ohje sähköisen asiointipalvelun käyttöön

1. Rekisteröidy palveluun

Saat omaan sähköpostiosoitteeseen linkin, jolla pääset muodostamaan salasanan Peurungan sähköiseen asiointipalveluun. Tarvitset ensimmäisellä kerralla mobiilivarmenteen tai verkkopankkitunnukset tunnistautumiseen.

Tunnistautuminen täytyy tehdä 7 vuorokauden kuluessa. Viesti tulee siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet Kelan hakemuksessa ilmoittanut.

Mikäli teet tunnistautumisen 7 vrk:n jälkeen, mene osoitteeseen » https://peurunka.connect.nordhealth.com/ ja klikkaa: ”Unohtuiko salasana?” -painiketta. Saat uuden aktiivisen linkin sähköpostiisi.

Mikäli et saanut linkkiä, tarkista roskapostikansiosi. Voit lähettää myös sähköpostia osoitteeseen kuntoutus@peurunka.fi niin tarkistamme, onko sähköpostiosoitteesi oikein tiedoissamme.

Suosittelemme käyttämään asiointipalvelua Chrome –internetselaimessa.

2. Kirjautuminen ja kyselyiden täyttäminen

Kun olet rekisteröitynyt palveluun, pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi ja luomallasi salasanalla.

Pääset palveluun osoitteesta »  https://peurunka.connect.nordhealth.com  tai rekisteröitymissähköpostin kautta.

Avaa etusivulta välilehti ”Lomakkeet” ja täytä kolme kuntoutuksen esikyselyä:

  • Nykytilanteen kartoitus -lomake
  • WHOQOL-BREF (elämänlaatu -kysely)
  • AKV1 Työkykykysymykset

Pyydämme, että täytät lomakkeet viimeistään viikkoa ennen kuntoutukseen saapumistaKiitos!

Nordhealth Connect

Sähköiseen asiointipalveluun

Nordhealth Connect -asiointipalvelun kautta kuntoutujien on mahdollista täyttää sähköisiä lomakkeita kuntoutusprosessin eri vaiheissa. Asiointipalvelu sisältää myös materiaaleja sekä mahdollisuuden yhteydenottoihin, viesteihin ja videopuheluihin.