Huom! Kylpylässä jokialtaan vasta- ja myötävirtaus toistaiseksi pois käytöstä.  Pahoittelemme tilannetta.

Salasanan palauttaminen

Jos olet unohtanut salasanasi, etkä pääse kirjautumaan palveluun, voit palauttaa salasanan.

Mene kirjautumissivustolle https://peurunka.connect.nordhealth.com/  ja klikkaa “Unohtuiko salasana?”-linkkiä.

 

Vaihe 1

 

 

Voit palauttaa salasanan kirjautumissivuston https://peurunka.connect.nordhealth.com/  kautta klikkaamalla “Unohtuiko salasana?”-linkkiä.

Vaihe 2

”Unohtuiko salasana”-linkki ohjaa sivulle, jolla pyydetään sähköpostiosoite, jolla Nordhealth Connect -palvelun tunnuksesi on luotu.

Kirjoita ”Sähköposti”-kenttään se sähköpostiosoitteesi, jota olet käyttänyt Nordhealth Connect -palveluun kirjautuessasi.

Tämän jälkeen klikkaa ”Lähetä”-painiketta.

Vaihe 3

 

Järjestelmä lähettää antamaasi sähköpostiosoitteeseen sähköpostin, jossa on salasanana palauttamislinkki.

Linkkiä klikkaamalla pääset sivustolle, jossa henkilöllisyytesi varmennetaan mobiili- tai verkkopankkitunnuksilla ennen salasanan vaihtamista.

Vaihe 4

 

Henkilöllisyyden varmentamisen jälkeen järjestelmä ohjaa sivulle, jolla voit asettaa itsellesi uuden salasanan.

Muista, että salasanan täytyy;

  •  olla vähintään 10 merkkiä
  • Siinä tulee olla vähintään yksi iso kirjain, yksi pieni kirjain ja yksi numero.