Huom! Kylpylässä jokialtaan vasta- ja myötävirtaus toistaiseksi pois käytöstä.  Pahoittelemme tilannetta.

Sisäistä harmoniaa -hyvinvointipäivä

  • 1 päivä
  • 6-20 hlöä
  • Pyydä tarjous!

Löydä voimavaroja jaksamiseen ja vireyteen

Sisäistä harmoniaa -hyvinvointipäivän tavoitteena on tunnistaa oma työ- ja toimintakyky sekä tiedostaa elämisen mukanaan tuomat muutokset.

  • Tavoitteena on löytää omia sisäisiä voimavaroja jaksamiseen ja
  • Tarjota keinoja fyysisen ja henkisen vireyden ylläpitoon.

Ohjelmasta:

  • Aamupäivän luennolla etsitään keinoja mielen rauhoittamiseen tai itsensä johtamiseen.
  • Aktiviteeteiksi asiakas voi valita luonnon kuntosalin tai jousiammuntaa
  • Sekä lisäksi kehonhuoltoa tai joogaa.
  • Päivä päätetään voimavarapolkuun ja nokipannukahveihin ja makkaraan rantalaavulla.

Tiimipäivän kesto: 1 päivä
Varusteet: liikuntaan sopiva vaatetus
Ryhmäkoko: 6 – 20 henkilöä / ryhmä

Miksi henkilöstön hyvinvointiin kannattaa panostaa?

Henkilöstön hyvinvointi ja kohentunut terveys näkyvät yrityksen tuloksessa:

  • Sairauspoissaolot vähenevät
  • Työntekijöiden vaihtuvuus pienenee
  • Työn tuottavuus paranee
  • Yhteishenki paranee
  • Henkilöstön vuorovaikutustaidot paranevat

Varaa koko päivä Peurungasta, täydennä päivä Peurungan muilla palveluilla

Tiimiohjelman lisäksi saat Peurungasta kaikki muutkin päivään tarvittavat palvelut. Saat myös tilattua kaikki palvelut yhdellä kertaa myyntipalvelustamme.

  • useita majoitusvaihtoehtoja
  • ravintolapalvelut
  • kokoustilat
  • tilaussaunat
  • kylpylä

Päivän esimerkkiohjelma

PÄIVÄN ALOITUS

Aamulla päivän aloitus ja luento/tietoisku ryhmän toiveen mukaisesta aiheesta. Valinta tehdään etukäteen.

klo 9.00-10.00 Päivän aloitus ja tietoisku/luento valinta

Tietoiskun vaihtoehdot ja suosituksemme:

Mielen rauhoittuminen eri keinoin 

Elämästä on tullut monessa suhteessa rajatonta. Altistumme arjessa enenevissä määrin stressi- ja kuormitustekijöille. Psyykkinen kuormittuneisuus aiheuttaa psykologista kärsimystä ja uhkaa terveyttä. Usein hektinen arki kuitenkin vie mukanaan, eikä mielen rauhoittamiselle tai itselle tule otettua aikaa. Sitä vain suorittaa päivän toisensa jälkeen. Mielen rauhoittaminen tarjoaa työkaluja, joiden avulla voi pysähtyä, saada näköalaa ja hengähtää. Tavoitteena on harjoitusten ja pohdinnan avulla lisätä positiivista ajattelua, luovuutta ja merkityksellisyyden kokemusta. Mielen rauhoittamisen taidot suojaavat uupumukselta ja muilta stressiperäisiltä oireilta

TAI

Itsensä johtaminen

Työelämän intensifikaatio (kiihtyneisyys) on johtanut lisääntyneeseen vastuuseen itsensä ja työnsä johtamisesta. Pyrit vastaamaan tuottavuusvaatimuksiin ja usein tuntuu, että ihmisestä viedään viimeisetkin mehut. Työn kokeminen merkitykselliseksi ja nauttiminen tekemisestään ovat työhyvinvoinnin peruspilareita tässä vaativassa, uudenlaisessa työelämässä. Luennon tavoitteena on omien voimavarojen tunnistaminen ja hyödyntäminen, vastuuntunnon ja joustavuuden lisääntyminen sekä työn merkityksellisyyden vahvistuminen. Itsensä johtamisen taitojen kehittämisestä hyötyvät aina sekä yksilö että organisaatio.

AAMUPÄIVÄN AKTIVITEETTI

Aamupäivällä ohjelma jatkuu aktiviteetilla, jonka ryhmä voi valita etukäteen.

klo 10.00-10.15  Vaatteiden vaihto

klo 10.15-11.45 Luonnon kuntosali

Liikutaan ryhmänä liikuntareiteillä hyödyntäen puita, kiviä, kantoja, risuja, mäkiä, joiden avulla harjoitetaan lihasvoimaa, -kestävyyttä ja liikkuvuutta sekä syvien lihasten hallintaa ja aerobista kuntoa. Esim. askeltamista ja tasapainoilua kannolla, jyrkkien mäkien nousua, venyttelyjä puita hyödyntäen jne.

TAI

klo 10.15-11.45  Jousiammunta

Jousiammunta tarjoaa mielenkiintoisen mahdollisuuden oppia uusi ja mukavan haasteellinen urheilulaji. Jousiammunta voidaan toteuttaa kilpailuna, ja/tai liittää yhdeksi lajiksi päivän muuhun liikuntaohjelmaan

ILTAPÄIVÄN OHJELMA

Lounastauon jälkeen ohjelma jatkuu ja ryhmä voi valita ohjelmaan toiveensa mukaisen rentouttavan tuokion.

klo 13.00-14.00 Kehonhuolto: Fascial TAI Joogaa jokaiselle

Fascial perustuu lihaskalvoketjujen mukaiseen dynaamiseen liikkuvuusharjoitteluun. Tavoitteena on voimantuoton, tasapainon, koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Aktiivisen ja toiminnallisen liikkuvuusharjoittelun tavoitteena on keho kokonaisvaltainen hyvinvointi, unohtamatta rauhoittumista ja rentoutumista.

Joogaa jokaiselle on lempeää ja helppoa joogaa, jossa pohjana ovat Hathayogan periaatteet. Tunti sopii hyvin ensi kontaktin joogaan haluaville, sillä tunnilla on huomioitu alkuasennoissa ja liikkeiden valinnassa eri malliset, kokoiset ja liikkuvuudeltaan erilaiset osallistujat.

klo 14.15 – 16.45 Voimavarapolku

Matkalla harjoitteita omiin voimavaroihin, niiden jakamiseen liittyen ohjaajan johdolla. Harjoitteiden jälkeen nokipannukahvit ja makkarat rantalaavulla.

Pyydä tarjous!

Kysy heti saatavuus

020 751 601

Jaa sivu: